piątek, 24 kwietnia 2015

Alfa, beta i omega

Witam wszystkich przybyłych! 

Wiem, że dosyć dawno nie było rozdziału, jednak postaram się dodać go nie długo. Myślę, że wszyscy wiemy jaki był tego powód - egzaminy gimnazjalne i to akurat w czasie, kiedy popadłam w depresję. Mniejsza o to. 
Chciałam się zapytać, czy ktoś byłby zainteresowany sprawdzaniem ( i w razie czego poprawianiem ) rozdziałów? 
Nikt nie musi być geniuszem, żeby zobaczyć, że jak każdy popełniam błędy ( i to czasami całkiem spore ) w tym, co piszę i chciałabym tego uniknąć, aby przyjemniej się czytało. 

Jeśli, więc, ktokolwiek jest zainteresowany to proszę, aby dał znać mi w komentarzu.

Dziękuję, Mrs. Tomlinson

3 komentarze:

  1. Mnie chyba nie musisz pytać :P i tak cię poprawiam :D
    Mam nadzieję, że dobrze ci poszło na testach... Strasznie łatwe mieliscie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń