czwartek, 1 stycznia 2015

Hola cariño!

"Jeśli możesz znaleźć drogę, na której nie ma żadnych przeszkód - prawdopodobnie prowadzi ona donikąd".
~Frank A. Clark

      Chciałabym serdecznie powitać nowo przybyłych, którzy znaleźli się na tym blogu. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną do końca tego opowiadania, które zostało założone z myślą o znanym filmie: "Szybcy i wściekli", w którym jedne z głównych ról mają członkowie zespołu: "One Direction", jednak w opowiadaniu wykonawcy nie są sławni; a każdy kto chciałby czytać mógłby przecież wyobrazić sobie inną postać, która nazywa się tak samo, prawda?
      Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej i spodoba Wam się nowe opowiadanie :)


Z okazji Nowego Roku chciałabym Wam życzyć szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń, wytrwałości w drugim półroczu nauki, aby wszystkim trzecioklasistom dobrze poszedł egzamin gimnazjalny, jak i maturzystom ( o ile jacyś tu się znajdą :)) matura. Piszącym opowiadania weny i chęci. Dużo pieniędzy i miłości oraz prawdziwych przyjaźni na długie lata :)
~ Mrs. Tomlinson

1 komentarz:

  1. Naprawdę się cieszę, że wróciłaś :) Może tym razem z innymi postaciami, ale szczerze - już po prostu nie mogę się doczekać !
    Fabuła jest jasna, a za razem strasznie zachęcająca do czytania i jestem już pewna, że to będzie wspaniałe... W końcu wiem jak piszesz :)
    Pozdrawiam :)
    Chciałam cię również zaprosić na moje nowe opowiadanie : http://fifty--days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń